Eplan start klanttevredenheidsonderzoek: jouw mening telt!

Bij Eplan draait het om meer dan software. We willen onze klanten optimaal ondersteunen in hun dagelijkse praktijk. Of het nu gaat om advies, implementatie of support, jouw ervaring met onze dienstverlening is voor ons van grote waarde. Daarom starten we een klanttevredenheidsonderzoek, uitgevoerd door het onafhankelijke bureau MAGIS Marketing & Research.

Ben je een Eplan gebruiker, manager of beslisser binnen jouw organisatie? Dan kun je medio/eind oktober een uitnodiging ontvangen om deel te nemen. Het invullen van de vragenlijst kost slechts 5 minuten. Heb je na twee weken nog niet deelgenomen, dan kan het zijn dat je telefonisch door MAGIS wordt benaderd.

Anonimiteit 

We willen benadrukken dat jouw antwoorden volledig anoniem zijn. MAGIS Marketing & Research is ISO27001 gecertificeerd en zorgt ervoor dat individuele antwoorden niet herleidbaar zijn tot specifieke personen. Dit betekent dat je eerlijk en open kunt zijn in jouw feedback.

 

Jouw stem telt! Of het nu gaat om ons nieuwe Eplan Platform 2026, dienstverlening of jouw algemene ervaring - jouw feedback help ons om te groeien en verbeteringen door te voeren. Het invullen van de vragenlijst kost maar een paar minuten, maar de impact kan groot zijn. Laten we samen bouwen aan een service waar iedereen zich gewaardeerd voelt en optimaal kan profiteren. We kijken uit naar jouw waardevolle input!

 

Heb je specifieke vragen aan Magis? Neem dan contact op met Eva Snyders - MAGIS, Marketing & research, info@magis.nl, 0314-359889